Rólam
Csató Erzsébet Anna vagyok, a munkámat az elmúlt 20 évben irodai környezetben végeztem. Pénzügyi, adminisztratív és kreatív területen mozgok otthonosan, és jelenleg virtuális asszisztensként tevékenykedem. Munkámmal támogatom a cégeket pénzügyi és adminisztratív területeken, de szívesen foglalkozom kreatív munkákkal is, mint például weboldalak karbantartása, termékek feltöltése, termékleírások készítése, social media felületek szerkesztése, posztok és rövid cikkek írásával.
Pénzügyi területen az erősségem a bejövő számlák kezelése, rendszerezése és a kimenő számlák kiállítása, nyilvántartása, valamint a banki tranzakciók adminisztrációja is. Ügyesen intézem az emailek kezelését, rendszerezését és megválaszolását. Munkaügyi területen is jártas vagyok, legyen szó időkeretről, munkaidő beosztásáról, munkavállalók ki- és beléptetéséről vagy más ehhez kapcsolódó teendőkről.
Eddigi tapasztalataim során foglalkoztam gépkocsiállomány-nyilvántartással is, így nem jelent problémát a szervizek és vizsgák nyilvántartása és intézése sem.
Precíz, megbízható és rugalmas vállalkozóként mindig törekszem a magas színvonalú munkavégzésre és a hatékony eredmények elérésére. Az ügyfelek elégedettsége számomra kiemelten fontos, és mindent megteszek annak érdekében, hogy a munkám által könnyebbé és gördülékenyebbé tegyem az üzleti folyamatokat.
Amennyiben segítségre van szükséged az adminisztratív, pénzügyi vagy kreatív területeken, fordulj hozzám bizalommal. Örömmel segítek a vállalkozásodnak vagy szervezetednek a mindennapi feladatok hatékony kezelésében és előrelépésében.
AKIKKEL AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS MEGVALÓSULT: